Nytt fotoprojekt!


Ja det är väl första sommaren som jag inte haft något riktigt fotoprojekt !

Det har gått lite trögt med fotandet denna sommaren mot tidigare år, har mest blivit sol och bad i värmen. Men sommaren är inte slut ännu och jag har börjat hitta lite nya inspirations källor tror det eller ej. Jag har alltid älskat arkitektur som ni säkert vet, och något som jag älskar är tegelbyggnader jag vet att det inte är så fancy men det är något med stora tomma övergiva hus som lockar mitt sinne för fotografi. Jag har en rad favoriter som ligger nästan helt orörda som ni inte har fått ta del av men det kommer jag lovar.! 

Välkomna till Fantasy Stockholm !

I detta fotoprojekt kommer jag inte bara fota byggnader med fantasy inslag jag kommer också besöka ´några va alla Stockholms bästa fantasy platser. Ja det finns en uppsjö av dem, min egna favorit ligger i gamla stan. Kanske har du redan nu räknat ut vart? SF bokhandeln en magisk plats för alla älskare av science fiction! 

Så dagen kommer bjuda på inspiration och jag vet precis vart jag ska bege mig för att hitta den. 
Så håll ögonen öppna för inom en snar framtid kommer du få ta del av mitt projekt här på bloggen. 


Njut av det underbara sommar vädret som fortfarande vill vara med oss. 
Trevlig tisdag . 



Kommentarer

Populära inlägg